هتل مدینه الرضا مشهد
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره، هتل مدینه الرضا مشهد، واقع در خیابان شیرازی با معماری بی نظیری میباشد. این هتل در جایگاهی خوب در شهر، با امکانات لوکس بنا شده و تنها 150 متر تا حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 25 دقیقه و فاصله هتل تا مرکز شهر 10 دقیقه تخمین زده میشود.

 

_مدینه_الرضا_مشهد6.png

 

هتل با ارائه امکانات کامل, در محوطه دلنشین، با حضور پرسنل مجرب میزبان زائران تور مشهد نوروز 96 هستند. این هتل 5 ستاره با ارائه امکانات مجلل از جمله " 400 اتاق و سوئیت های شیک با سیستم تهویه مطبوع با تزئینات زیبا، TV (ماهواره) و سرویس دهی مناسب به طور شبانه روزی در خدمت میهمانان تور مشهد نوروز 96 میباشند. 

 

 

_مدینه_الرضا_مشهد4.jpg

 

هتل مدینه الرضا, با توجه به خدمات رفاهی و تفریحی و فاصله کوتاهی که به حرم دارد، جز ویژه ترین اقامتگاه ها برای میهمانان تور مشهد نوروز 96 شده است.

 

 _مدینه_الرضا_مشهد5.jpg

 

 امکانات رفاهی هتل مدینه الرضا مشهد :

این امکانات شامل: پذیرش 24 ساعته، اتاق های رو به حرم مطهر، رستوران های مختلف با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی، رستوران سنتی و همچنین رستوران در فضای باز، رستوران گردان برای مسافران تور مشهد نوروز 96، اینترنت در لابی و اتاق ها، سالن ( همایش، کنفرانس، تشریفات، جلسات) جهت میهمانان تور مشهد نوروز 96، استخر، سونا (خشک و بخار )، جکوزی، فروشگاه و مراکز خرید سوغاتی برای زائران تور مشهد نوروز 96، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها، خدمات برای معلولین و ... میشود.

 

_مدینه_الرضا_مشهد2.jpg

در این هتل با وجود بهترین امکانات در محیطی آرام و ارائه تاکسی سرویس بصورت شبانه روزی، سفری به یاد ماندنی را برای مسافران تور مشهد نوروز 96 آرزو میکند.





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: